miercuri, 2 februarie 2011

Mi-e dor de...


Mi-e dor de.... diminetile in care ma trezeam si indreptandu-ma spre bucatarie stiam ca s-a trezit tata, se simtea mirosul de cafea iar radioul abia se auzea: inchidea usa de la bucatarie. La noi somnul nu prea se respecta, chiar daca doar doua persoane din 3 dormeau mai mult.
Mi-e dor de.. serile in care stateam pe geam si inghetam uitandu-ma la stele si gandindu-ma la nemurirea sufletului uneori.. la “problemele” mele, de cele mai multe ori.
Mi-e dor de..strigatele mamaie:treci in casa imediat!;))nu ai mancat nimic azi!esti nebuna?;;)
Mi-e dor de...nazbatiile din copilarie..de viata de copil..fara griji..teme:))..o pemanenta vacanta fericita.ce vremuri..
Mi-e dor de strazile pline de copii
Mi-e dor de muzica veche..
Mi-e dor ...de serile in care zorile ne prindeau impreuna
Mi-e dor de ploaia calda
Si e ceva ..ceva de care imi va fi mereu dor...ceva care conteaza!love matters.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu